Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofie Nilsson - 29 mars 2011 09:28

idag ska jag jobba och efter jobbet ska jag en sväng inom väla å köpa lite smått och gott :)

sen blir det raka vägen till gymmet för ännu ett pass i min egna lilla värd =)

ska försöka träna hela veckan. får se hur det går!


sen ska jag bara ta d lungt hemma me rasmus =) mys.



see ya!




Av Sofie Nilsson - 28 mars 2011 10:51

det flög förbi en fågel med goda nyheter, tänk att den hade med sej rosor med.


nu ska vi söka och finna just vårt.



underbart!


 

Av Sofie Nilsson - 25 mars 2011 13:49

meen idag är det ju självaste våffeldagen och jag vet med mej att jag inte kommer äta en enda =( måste skaffa ett våffeljärn!


idag blir det gymmet, ska försöka vara där längre idag =) sen måste jag städa lägenheten... alltid lika tråkigt. men vem vill bo i en sophög? njaa...


blir inga chips ikväll men å andra sidan har jag majskrokar :D nyttiga å goda.

 


Av Sofie Nilsson - 23 mars 2011 21:16

ojoj nu e jag trött. tredje dagen på gymmet och d känns fortfarande bra. va lite seg innan jag kom dit men sen va d bara att köra på som vanligt =) körde lite tyngre idag så jag fick känna mjölksyran bränna till lite extra ;) haha. skönt!


har precis ätit kvällsmat som fick bli äggröra och tre små prinskorvaktiga korvar :P + ett äpple. imorgon blir det ingen träning för då måste jga tvätta massor. måste köpa tennisbollar imorgon så jag kan tvätta det ena duntäcket som min katt sådär vackert kissade ner. skitunge!!

kan va bra å ha tvättat d då rasmus kommer hem på lörda :P annars måste vi dela täcke å d vet jag att d kommer aldrig funka.. haha.



åhh älskade Jumper. lyssnade på dom för längesen å nu har man ju spotify :D Lovely!





tapetklister under mina skor, du e så mycket vackrare än vad du tror.



 


här e My's fina låda. ibland myser hon till det ordentligt XD haha

Av Sofie Nilsson - 23 mars 2011 08:47

gick till gymmet även igår å d e så sjukt skönt att röra på sej, vilket jag inte gjort på snart 3 år. fy på mej! å d syns kan jag säga...

va där lite mer än en timme å d e faktisk kul. trodde jag skulle tycka d va tråkigt men icke. ska dit idag igen =) först ska jag inom mamma å pappa för å lämna min kaka till syrran :P hoppas den blev bra. har inte vågat smaka för jag vill inte äta d.

försöker verkligen att inte äta ngt onyttigt för att få ngt resultat. vill ju inte förstöra alla timmar på gymmet för att jag är sötsugen lixom. inte värt det.

jag kommer inte kunna avgöra hur mycket jag går ner i vikt då jag inte äger en våg och dessutom vill jag inte veta vad jag väger. sålänge jag trivs och kan ha dom kläderna som jag älskar och att en dag kunna gå på stranden utan att skämmas, den dagen kommer jag va nöjd med mej själv för första gången!!!



 


tror ni att våren är påväg nu? :) det tror jag!! :D


Av Sofie Nilsson - 22 mars 2011 13:05

helt underbart väder idag. kan inget mer än å le åt denna värme som är över oss idag :D så galet skönt att slippa isande vindar och framförallt så är snön borta. kan knappast bli bättre.


idag ska jag jobba sen blir det gymmet efteråt. ska köra lite extra lår idag tänkte jag :) kan behövas!

sen ska jag faktiskt baka en nougatkladdkaka till syrran :P inte d bästa eftersom jag börjat träna men jag måste bara smaka det jag själv bakar. kan aldrig ge bort ngt jag bakat utan å ha smakat. haha.



 

Av Sofie Nilsson - 21 mars 2011 16:58

woho nu va första dagen på gymmet avklarad å kul va d :D
trodde inte d va så stort som det va. galet stort :)
tränade i 1 timme å 15min. tror benen kommer värka imorrn men då e d bara att träna bort smärtan :P haha.

nu sitter jag och äter en omelett med korv, succini, purjolök och en konstig krydda som rasmus köpte. galet gott blev d =) mums.

ska snart ringa syrran å sen ska vi fixa lite ;)


see ya maby tonight.

Av Sofie Nilsson - 20 mars 2011 20:16

idag började dagen med frukost hos M+P sen har vi bara slappat och kollat tv. en riktig söndag idag. skönt!


nu ska jag faktisk hoppa in å ta en varm lång duch. tror jag slänger på en ansiktsmask först :) måste få va lite flickig ibland. haha.

sen ska jag gosa ner mig i min nya pyjamas. ska bli skönt.



take care!



 

Ovido - Quiz & Flashcards