Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Sofie Nilsson - 19 augusti 2012 13:29


Det finns få som kan bryta löften utan att det känns men när ngn som står en nära... det gör ont. man blir sparkad när man ligger ner, hur fan ska man då ta sig upp?

jo, genom att ignorera skiten och köra hem igen utan anledning. helt plötsligt blev dagen till ingenting och för vad?!

men nä, nu ska jag inte tänka mer på henne utan på mej och my. och imorgon kommer rasmus hem igen, så igentligen har jag inget att bry mej om idag. skönt för en gång skull!!!!


och till er som kallar sej mina vänner, för ibland vet jag inte vem ni är, jag bryr mej om er och utan er hade jag varit på botten förlänge sen! och ni som bara kallar mej för vän och inget mer, det gäller er oxå!



Ovido - Quiz & Flashcards