Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Sofie Nilsson - 22 mars 2010 12:59

alla andra har ju sitt namn efter ett inlägg. tänkte ja oxå ville ha d för d e väldigt fint. ska se hur d blir nu=)

måste dock byta min bakgrundsfärg så d ser bättre ut=)


     


kan nog bli bra om ja bytar fägen ti vit istället för svart=) ska ändra nu å se hur d blir:D annars bytar ja bild.

Av Sofie Nilsson - 22 mars 2010 12:41

d bultar å d bankar. har precis ätit värdens största lunch. tog en thaimat från pastavagnen å ja åt upp hela, brukar alltid lämna ganska mycke å nu känns d i magen, men gott vare:) är även otroligt trött. kom hem från stockholm igår vid 23,15 å va hemma i lägenheten vid 00,00 åsså va ja tvungen å byta mobil för laddaren ti min nokia har katten bitit sönder, (min tredje laddare nu) så just nu har ja min gammla samsung mobil:P den e ganska ful.. haha. funderar på å köpa en ny mobil, e så trött mina gammla. d e alltid ngt fel på dom, den ena kan man inte höra i om man inte slår på högtalaren å hur kul e d?? den andra där funkar inte den röda å gröna knappen vilket man typ alltid använder. å den tredje som ja saknar laddare till den får typ kortslutning ibland å hänger upp sej å e sjukt seeg. å den ja har nu e ganska värdelös i mina händer då ja älskar å fota å lyssna på musik, denna mobilen kan fota högst 99 bilder, å gissa om den redan e full..... kan inte lägga över bilderna heller då ja inte hittar sladden=( åsså kan man inte ha musik på den. så d lutar åt en ny mobil. e inne på en nokia n97, den verkar bra. men ska kolla runt lite extra ändå. kanske tar ledigt på torsda å förljer me emma ti media mrakt :D woho, då lär d bli nya hörlurar me. åkte ti stockholm me ett otroligt dåligt ljud, dom va halvt sprängda å man hörde allt ljud igenom. tråååkigt då ja älskar högt ljud så man inte hör ngt annat:D aa så ny mobil å nya hörlurar får d bli=)

måste även fixa virusskydd ti min data då ngn hackat sej in å lagt ut en försäljning på tradera, blev skit rädd å chockad då ja såg detta, men jag anmälde annonsen å vipps så va den borta. TUR!!! så nu har ja uppdaterat allt på datan:P jävla folk d finns där ute asså, lägg ner å förstöra för andra.. bara massa onödigt trams! fick en hemsida av en god vän om olika virusprogram. måste hem å ladda ner detta snarast! men bäst av allt hade varit en ny data med större hårddisk å bättre skärm. menmen, ibland får man drömma lite extra:)


Ovido - Quiz & Flashcards