Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Sofie Nilsson - 2 mars 2010 15:19

fick en idee idag när ja satte på mig mitt nya oversize linne=) eftersom d e konsert på hemmaplan precis brevi min lägenhet så tänkte ja fixa ett likadant linne men förvandla d till mitt egna lars winnerbäcks konsert linne:P haha, vet exakt vilket motiv ja ska ha med. hittar dock inte bilden men ska hem å leta för ja vet att den finns där. jag målade nämligen den bilden i mitt rum för väldigt längesen=) ska bli kul. hoppas d blir riktigt nice väder bara!

ikväll blir d å städa i lägenheten, slänga sopor, fixa tvätten, boka tvättid, sortera strumpor, diska, ducha, leta fram mina böcker ti syrran å massa mer=) så d blir fullt upp. ska även försöka bränna en skiva å ha medans ja städar!

måste gå fort då ja vill se bygglov med=) fasst d kan man se när man håller på me städningen=) nu väntar man bara på att få åka hem å börja. hade inte suttit fel me en fotodag ida med tanke på d helt underbara vädret   blir helt överlycklig när d e så fint. längesen man hade en så solig dag. å snön e snart helt borta, såå skönt.



sköt om er allihopa!


/ Fi

Av Sofie Nilsson - 2 mars 2010 13:30

Läste veckans citat å d e ganska komiskt hur bra d stämmer just nu. vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta typ.



''Det största misstaget du kan göra här i livet är att ständigt frukta att göra ett''

 

 

Elbert Hubbard

Ovido - Quiz & Flashcards