Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Sofie Nilsson - 28 april 2010 15:19

här kommer en liten visning om vilka djur jag och familjen haft under uppväxten=)

my  jolly   don pelle  larry   baylis   sotis  rockan   rockan igen   kling   phyllis   tilly


detta är bara ngra av alla djuren=)

saknas en del hästar, fåglar, katter, kaniner, en hamster, ett marsvin, en sköldpadda..hmm. haha aa vi har haft en del djur=) and I love it!


finns så många å härliga historier om allihopa, men d blir för mycke skrivande då :P ska se om ja hittar bilder på alla, vet dock att vi har inget på sköldpaddan boooba, haha aa så hette den :P


men namnen på dom som saknas e;


hästarna; Mikki, Kasper, Boye, Asa.

fåglarna; jacky, blyger, piti å undelaterna minns jag inte =(

katterna; sotis, balle, babsan.

kaninerna; big foot & samme

hamstern; mimmi

marsvinet; tusse

aa åsså booba då :D


saknar alla supermycke. sen hade vi en tax innan kling me som hette poppe men han fick flytta till tyskland då vi råka ta dit honom åsså fick han ej komma tillbaka, tur att moffedoffe va så snäll å tog hand om honom :D haha.


jupp, vi hörs antagligen på freda igen å då ska ja bannemej ha fler bilder (inte på djuren då) lr kanske!




see ya aliens!

Av Sofie Nilsson - 28 april 2010 10:56

imorn e d lediga dagen=) äntligen en ledig dag lixom.

så imorn blir d till frisören halv 10 sen vidare till willys för å fixa frukosten till på freda:) åsså en runda inom cs såklart=) måste passa på när man väl är i närheten.

fick en liten påminnelse idag om att jag söker jobb på espresso house, när ja kolla i min kalender så lät citatet;


'' När budbäraren är långsam är nyheterna goda''

 

får väll hoppas på att detta stämmer så jag kan få börja om ngn gång.

att jobba med ngt man inte ens trivs med eller ens har ngn utbildning inom gör det hela mycke mer oseriöst. jag vill kunna visa vad jag kan och känna mej säker i alla lägen även om det kommer nya utmaningar så kan jag iallafall ha ngt att gå efter istället för att behöva fråga hela tiden, visst man lär sej inte om man inte frågar men är man inte intresserad så till slut struntar man bara i det. hoppas verkligen jag kommer få jobbet, annars e d bara å söka vidare=) antingen blir det på ngt caffe lr kanske ja överväger att börja jobba som servitrice igen... får se vad det blir=) helst vill jag ju jobba med djur men eftersom utbildningen är på 3 år och intagningspoänger höga + att dom endast tar in 40pers om året :( känns ganska uteslutet då ja absolut inte är någon höjdare på att plugga...

we will see...




puss å kram ät en banan.

Ovido - Quiz & Flashcards