Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Sofie Nilsson - 7 april 2010 16:08

börjar undra om ja verkligen är ledig, körde till jobbet vid 8 imorse å kom precis hem till mina föräldrar. suck, lär nog inte bli ngt vidare resultat på mitt pluggande denna veckan=( tur är väll att man får fler chanser.

ska snart köra hem å äta å försöka plugga lite,  d e helt vansinnigt vad man ska kunna för saker, kommer man verkligen vilja hålla på med det här? börjar fundera på om man ska välja ett annat spår istället, men ja får se vart poängen kan leda mej annars får ja vika av på nästa :)

igår hämtade ja mitt paket från H&M, mina sandaler för endast 99:- hade kommit=) så otroligt fina, hade ja kunnat hade ja lagt upp en bild på dom. får bli en annan dag då!

nu ska ja å min lilla smarti köra hem till katten my å gosa=)


Sköt om er!

Ovido - Quiz & Flashcards