Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Sofie Nilsson - 5 februari 2010 14:07

Igår va ja för första gången hos blodbussen å fick lämna 3 provrör. enligt värdet i blodet va jag gödkänd men nu väntar ett svar på om jag har några sjukdommar. hoppas inte d:P tror inte ens att ja har ngra. men man måste va på den säkra sidan! tyckte d va lite läskigt först men kännde som att man gjorde en bra insats=)

Och först i maj kommer jag få lämna blod som en blodgivare.. iik   

  

Av Sofie Nilsson - 5 februari 2010 11:12

När jag och syrran va i malmö sist köpte jag hjärtformademuffinsformar i silikon. Formen e super rolig å baka i, jag har gjort olika muffins å igår gjorde jag kladdkaka i dom. :) funkar hur bra som helst. en sak ja måste prova är att göra hjärtformade kanelsnäckor:P kan bli ganska kul om d funkar.

här är en bild men min form är röd och har 8 hjärtan

  

Ovido - Quiz & Flashcards