Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Sofie Nilsson - 1 juli 2010 14:03

äntligen är min månad här. jag älskar julimånad och mest för att om 17 dagar fyller jag år :) kommer bli riktigt kul. sommar å karneval, d e så d ska va=)


har tränat nu mån,tis å onsda. funderar på å ta en kamerarunda ida istället för å träna, känner att mitt knä e lite ömt :(  tråkit att d ska va så men man måste kunna lyssna på sin kropp å inte pressa för hårt. tyvärr....

men idag är det faktiskt ett perfekt kameraväder så d får nog bli en sånn dag idag. ladda ju batteriet igår med så kameran är klar för en runda:) längesen ja va ute me den, måste luftas. haha.


lägger upp bilderna på min andra blogg www.fotofi.bloggplatsen.se så får ni kolla där. lär nog komma ngn enstaka här me... =)



ha en underbar dag allihopa för det ska jag :D

Ovido - Quiz & Flashcards