Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Sofie Nilsson - 9 augusti 2010 19:24

tänkte börja en kvällsalladsvecka. alltså endast äta sallad på kvällen som middag. funkar inte å äta sallad till lunch. måste ha bättre och mer fylligare mat på lunchen för d e då man e igång som mest å sen ngt lättare på kvällen så nu inleder jag min första kväll med en kycklingsallad :) gottigottgott. känner mej redan som en liten kanin. tihi.  


sen tänkte ja visa min sänggavel. fota den me cammen då ja inte orkar lägga över bilder från kameran. lat som jag e!


här e på min sallad först :D

 


mumsi va den :D



å här e kaninen som åt upp allt.. ;)

  


å här e min sänggavel. made by my self :D ganska nöjd. gjorde även tavlorna sj.


  

såhär ser den ut i dagsljus....


å såhär när d e mörkt :) myyyysillimysmys


  


hehe syns inte så bra på bild. men d e fint.





see ya.. hare skutt skutt







Ovido - Quiz & Flashcards