Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Sofie Nilsson - 10 september 2010 23:08

idag har ja knappt varit hemma. kom hem för ca 1 timme sen. först va d jobb som vanligt å sen hem ti mamma å pappa för å packa en väska å vidare till lund för å lämna väskan ti pappi. sen vidare hemmåt för å fixa emmas present å snabbt iväg. sen satt vi å prata massa på balkongen tills vi halvt somna båda två:P så nu e ja hemma med min fina katt. =) i förrgår när jag gått och lagt mig kunde ja inte somna så börja jag tänka på en visa som lotta på bråkmakargatan sjöng.


När jag kommer till mitt lilla hus, då e jag ensam om natten

då tänder jag mitt lilla ljus, så har jag ingen mer än katten


stämmde väldigt bra, ensam om natten å den enda ja såg och hörde va min trollkatt =) låg å sjöng för mej själv :D


nu ska jag snart hoppa ner i sängen å mysa me mitt duntäcke. myys.

åsså blir d nog en lite efterlängtad shoppingrunda imorrn :) alltid lika uppskattande.



så god natt gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards