Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Sofie Nilsson - 20 maj 2011 13:47

hej å hå idag blir d jobb och sen en runda till gymmet.

fick ett härligt sms precis från posten då jag har ett paket från ellos att hämta =) happy face!


dagen började med en stor härligt god frukost hemma hos föräldrarna med alla kollegor =) alltid lika uppskattat. sen gick jag och mamma till tomatens hus å köpte oss två stoora påsar med smågodis (tomater) dom är så galet goda, och jag som inte gillade tomater innan... :P

bor ni i närheten av glumslöv så åk dit!!



så ikväll efter gymmet ska jag bara ta det lungt och kanske försöka städa lite. som vanligt :P



  so happy, so happy happy I'm so happy XD


denna bilden togs för snart 3 1/5 år sedan, då va man ngt smalare än nu :P jäkla pojkvänn va, som får en att må så bra att man äter onyttigt hela tiden. haha. (saknar mitt hår med) iiiik

Ovido - Quiz & Flashcards