Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Sofie Nilsson - 19 maj 2011 13:58

happhapp då blir d träning ikväll igen för emma hade tydligen annat för sej... jeje då får ja tränat iallafall :P å te kan jag ju dricka hemma i soffan istället.

blir nog fika i helgen istället. gott.


är helt förälskad i HMs nya sommarkatalog. kollade igenom den igår och jag skojar inte när jag säger att jag kryssa nog i 90 av 100 plagg. helt kär :) älskar deras kläder och en sak jag bara måste beställa är deras körsbärslakan =) jag älskar körsbär och dom e jättesöta. hittade även blommiga gardiner som hade passat i köket. tänk vad lite man behöver göra för att det ska se sommrigt ut i hemmet =) mys.

får dock vänta tills nästa månad då kontot sinat lite väl mycke denna månaden =( buhu.



meen vi hörs imorrn :D

Av Sofie Nilsson - 19 maj 2011 11:05

igår på gymmet kännde jag hur kroppen sa ifrån. jag är ganska dålig på att få i mig rätt mängd mat om dagrana, vet inte varför men det har blivit en liten vana att bara äta lunch och middag vilket inte alls är bra så igår köpte jag bröd och pålägg som jag tar med till jobbet så jag äter både frukost och innan träningen. kommer må mycke bättre då.

man måste ju äta för att förbränna! jag vet allt det där men ändå är man så slarvig.


ikväll blir d iallafall ingen träning utan ett mysbesök på EH (espresso house) med emma =) får se om det inte rent ut av blir middag istället vilket vi brukar göra =)

åh, men just det. inferno har ju öppnat igen här på hemmaplan, dom har galet god mat och jättemysig uteservering. kanske tittar förbi där istället.



  Lilla My får stå för bilden idag =) min myskatt

Ovido - Quiz & Flashcards