Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Sofie Nilsson - 12 april 2011 14:00

you can't stand beside me and think you know me, i am waisting my time...


som att släppa tillbaka en fisk i vattnet.



har på senast tid börjat lyssna på Bandit Rock och ja e vääldigt glad för att jag gjorde det, får höra så sjukt bra låtar varje dag och det bästa är att man får åter igen höra en del favoriter man en gång glömt bort med tonåren.

finns självklar låtar man aldrig skulle lyssnat på annars men för det mesta är låtarna riktigt bra =)


förra veckan sackade jag med träningen, tränade bara måndan och tisdan, riktigt dåligt!

så d va bara att packa väskan igår och åka dit =) ska dit ikväll med. hoppas bara jag kommer till den dagen då jag e nöjd och kan försöka mej på saker jag inte vågat tidigare.


ska försöka skriva lite ikväll med,  för dålig med uppdateringarna :P




 


finns bara ord som kärlek.

Ovido - Quiz & Flashcards