Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Sofie Nilsson - 19 mars 2012 09:06

Namn
Sofie Nilsson

Ålder
24

Längd
164 cm

Sko-storlek

39

Född
Lund

Bor
Landskrona

Gör just nu
Gör den här listan.

ALLMÄNNA FRÅGOR

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv
omtänksam, snäll och givmild

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv
känslig, osäker och blyg

Vad är du rädd för
mörkret och ensamhet

När skrattade du senast
igårkväll

Vem åkte du bil med sist
syrran

Vem åt du mat med sist
min syster =)

Vem sov du hos sist
min sambos föräldrar

Vad var du rädd för när du var liten
att bli tvingad till att prata

Vad ville du, som liten bli när du blev stor ?
veterinär var min dröm.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient
hmm, max 5 gånger tror jag

Värsta smärtan du råkat ut för
när jag vrickade foten kanske.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv
Rasmus :)

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv
Ledsen var när min bästa vän och hund gick bort. och förbannad är jag fortfarande över att min pappa är sjuk.

Har du någonsin sportat
japp, ca 10 år på handbollsplanen =)

Någon du ser upp till
En gång såg jag upp till ngn person men eftersom vi alla är svaga har jag insett att den enda jag kan se upp till är mej själv.

Vad finns alltid i din handväska
skräp

Har du varit utomlands någon gång
vi va ofta utomlands när jag va liten så jag vet inte exakt hur många gånger.

Vilken plats var finast
kroatien

Största stad/städer du varit i
venedig kanske, det var iallafall den mest upplevelserika staden

LITE MER PERSONLIGT

Rökt
Jag började ungefär vid 15år pga av grupptrycket. men slutade så fort jag slutade skolan

Snusat
nix

Druckit
Ja.

Har du piercing eller tatuering
Har bara hål i öronen

Finaste komplimang du fått
jag är så dålig på att ta en komplimang då jag oftast tror det är på skoj... så mycke tror jag på mej själv

ANTINGEN ELLER FRÅGOR

Storstad eller landet
Landet

Hamburgare eller pizza
Pizza

Kött eller fisk
svårt, men kött tror jag

Hund eller katt
har katt men älskar hundar lika mycke :)

Aftonbladet eller Expressen
Aftonbladet

McDonalds eller MAX
McDonalds

Vin eller Öl
Vin
Charter- eller skidsemester
Charter

Sverige eller Utlandet

Utlandet, man e ju så ofta i sverige :P

Sport eller nyheter
Nyheter

Hockey eller fotboll
Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar
hmm, går nog inte å svara på

Sommar eller vinter
Sommar !

Vår eller höst
Vår

Flyg eller tåg
Flyg

Bil eller buss
Bil



ja, ibland har man för tråkigt.

Ovido - Quiz & Flashcards