Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Sofie Nilsson - 28 mars 2012 19:50

men åååh va tråkigt man kan ha. e galet uttråkad. kom hem å röjde lite men d gick ju hur fort som helst så nu bara sitter jag här å tråkar. imorron ska vi bada så då blir d mer å göra tack å lov.

i söndes stod det -5 på vågen och igår -4. ajsingbajsing fia. men i allt så e d -7 så e ganska nöjd hittitlls men mer ska d bli. börjar ett nytt matprogram nu vilket jag inte följt på ett tag. får hoppas d hjälper igen =) jag slutade för att det inte gav resultat efter 5kg å höll d tills igår :P så nu blir d på d igen å hoppas på 5 till :D weii.


oj, kollar ett program nu där en kille e riktigt matberoende, han hade gått upp 27kg på 3månader. hur fan lyckas man? gaaaaalet!!!

nä, bara d får en att vilja lyckas =) pepp!!!


så imorron blir d simning å lite gymnastik. åsså ska jag ta fram mina kära inlines :) d e sjukt roligt å mysigt att bara komma ut.



lets go!



 

Av Sofie Nilsson - 28 mars 2012 13:30

ojoj, d snurrar å d känns som jag åker båt. vart kom d ifrån lixom?


om 2 veckor kan jag börja kalla mej själv för elev igen ;)  börjar djurvårdsutbildningen den 10/4 å d ska bli så sjukt roligt. kommer va i skolan dom första 5 veckorna sen blir d praktik i 20 veckor fasst en dag i skolan varje vecka. happy face!

ska bli sjukt skönt att gå från en kontorsstol och ut i stallet till djuren =)

får se om jag vill fortsätta att jobba med just lantbruksdjur lr om jag ska försöka vidareutbilda mej, lr så blir d djurvård med inriktning smådjur, d hade oxå varit roligt.

djuren som ingår i min utbildning är kor, grisar, får och höns. har alldrig tidigare hållt på med dessa djuren så d ska bli riktigt roligt. men jag hade nog livit ännu gladare om man även fick hästar. saknar allt med hästarna ibland. d e så mysigt med djuren.


nu ska jag fortsätta å försöka bli av med min sjösjuka. fattar nda varför ja mår såhär just nu. kanske e influensan som smyger sej på för idag kom den andra kollegan till jobbet igen efter influensan. bläää. hoppas verkligen inte att d e den. uch

men vafan tryckte jag nu på?  dumma tangenter....

Ovido - Quiz & Flashcards