Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Sofie Nilsson - 10 april 2012 18:00

japp, d stämmer. kolukten sitter fan i så d stinker. håret å min nytvättade halsduk e typ dränkta i kolukt, så kommer jag nog lukta resten av året :P

första dagen i skolan då, började kl 13 med lite info och planering om hur vi skulle jobba. jag å emma kommer va me grisarna resten av veckan å då börjar vi 7:15 å slutar 16:30 sen nästa vecka blir d kostallet å börjar redan 05:00 å slutar 13:00 helt sick att gå upp redan 4. jag som e så härlig morgonmänniska.....

sen nästa vecka efter d blir d oxå korna fast 10-18 sen är d praktik så ja måste hitta en gård jag kan vara på. skulle helst vilja va me fåren men får se vad jag hittar =) kommer bli supernice =)



 

Ovido - Quiz & Flashcards