Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 25 april 2012

ekg

Av Sofie Nilsson - 25 april 2012 21:56

i måndes natt vaknade jag vid 2 å hade sjukt ont när jag andades in, precis vic hjärtat. kunde inte somna på en timme å sen fortsatte d hela natten. mådde illa å fick ingen ro i kroppen. blev rädd att d kunde va ngt allvarligt men åkte ändå till skolan på tisdan å berättade för mina klasskamrater som inte tillät mej att göra ngt utan bad mej åka in och kolla det. kom till akuten å dom tog ett EKG-prov efter bara 5min väntan. eftersom provet va helt okej så blev d lite undersökning å blodprov då doktorn trodde på en propp i lungan men efter både svar från proverna och röntgen så fanns där ingenting så ja fråga vad det kunde va å då trodde han på en sträckning. hmm... känns bara dumt att få en sträckning precis där lixom å d känns ingenting nu en dag efter och jag fick sova riktigt gott inatt å skippade skolan idag då jag knappt åt ngt igår å va vimsig.

meeen, skola imorgon igen, jag, emma, jessica å kossamuorna =)

dom släpptes på bete igår vilket va en fröjd för ögat. dom blev så glada å superspralliga =) sött!


ringde även å fixade en praktikplats idag så på måndag börjar jag 6:00 å minst en månad frammåt =)



nu ska jag se BB sen blir d sängen å korna kl. 10 imorron. skönt me lite sovmorgon.



Ovido - Quiz & Flashcards