Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Sofie Nilsson - 18 augusti 2011 20:25

nu har jag äntligen landat här hemma igen. ska bli så skönt att få sova i sin egna säng =) och så får jag vara med min superfina katt.

imorgon blir det jobb igen och kanske ikea efter det. måste rusta upp hemmet lite =) hade jag haft råd och ork/tid så hade jag satt nya tapeter inprinsip överallt. ska iallafall försöka måla över mitt träd i vardagsrummet. skulle gärna målat hallen ljus igen men pengarna räcker inte till.


 

Av Sofie Nilsson - 18 augusti 2011 12:59

hur kan man som människa utsätta djur för så hemska saker?

ett hjälplöst djur som inte gjort ngt ont.

jag älskar att se dommaren ge äganderätt till SPCA. men det värsta är att se ett djur som inte klarat sej pga att ägaren inte brytt sej om den, hemsk! och hur kan man bara sticka utan att bry sej om ett djur man kört på?

det hände vår hund en gång. han släpade sej in till huset och där satt han påkörd och idioten som gjorde d bara stack. fyfan för er människor som gör så! uch.


idag blir det lungt. huvet e lite snurrigt å lite värkande men annars verkar det vara bra =)


 

här e rockan ute på språng i den stora värden :)

Ovido - Quiz & Flashcards