Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Sofie Nilsson - 16 augusti 2011 21:38

ligger nerbäddad i soffan med datan i knäet. har druckit en chailatte iklädd myskläder och lyssnar på hoffmaestro som får avsluta denna kväll som tidigare än vanligt blivit mörk tidigt. e d höst på g? =( jag älskar att det är så ljust långt in på kvällen, kan bero på att jag är lite mörkrädd speciellt om man är ensam. uch.

nu ska jag hoppa ner i sängen och sova gott tills man vaknar 7 imorgon för att jobba... bläärk... men sen blir d ikea =) woho. lite uppmuntran som är mer än välkommen =)


här e dagens bild =)


 


gonatt folket =)

Av Sofie Nilsson - 16 augusti 2011 20:13

ja d e bara förnamnet för vad som hände idag.

va ute och gick med hunden och precis när jag skulle ta posten så hör jag hur ngt drämmer ner i marken och tyngden lättar från min axel. bandet till min kamera gick av och där låg min kamera. jag fick knappt luft dom första sekunderna innan jag plockade upp den. när jag kom in i huset å skulle testa den så hade objektivet gått sönder. blev riktigt ledsen och arg. varför får man en rem där det är sjukt dåliga förseglingar i ändarna? varför inte få små hakar istället så den absolut inte kan lossna? åhh d e så onödigt. så nu måste jag köpa ett nytt, jag som e så rik att jag just nu lever på mamma å pappas kyl å frys. SKIT!!! jävla skit!


bläää!!!



 


Ovido - Quiz & Flashcards