Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Sofie Nilsson - 2 augusti 2011 13:21

då va d jobbedags igen. har fått en söt liten hund på besök dom närmaste dagarna nu =) å jag som älskar och vill jobba med djur! -perfekt!


går fortfarande å väntar på om jag kommit in på utbildningen. hoppas så innerligt att jag får ett ja. vill så gärna börja om nu. men d får tiden uttala.


har suttit å kollar resor men varför ska d va så dyrt för? jag är ingen pengaautomat och det jag och min sambo tittar på är med all inclusive. har hittat ngt för 13000 men inget därunder. visst d e ganska bra pris men vill man lägga så mycke pengar på 1 vecka? tänk om man va rik, då hade man bara pekat på det som såg bra ut utan å bry sej om priset brevid =( men alla ska inte ha den turen...


ikväll funderar jag på att damma av mina inlines å åka en runda. får se om min rastlösa sambo vill följa med =)  hoppas! d e ju riktigt fint väder idag och varmt. mys!


 


Ovido - Quiz & Flashcards