Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Sofie Nilsson - 20 augusti 2011 12:28

vaknade kvart i tio av att my gick runt  mjaua å hade sej. sen kom hon upp å mös. hoppade in i duchen å sen dess har jag inte gjort annat än å fixat naglarna =)

snart ska jag bege mej till mamma och pappa som e hemma igen.

kameran e nerpackad, dock utan mitt trogna objektiv =(

fick ta fram gammla kameran för med den funkar autofokusen med det stora objekivet=) min trogna gammla kamera. haha.

får låna mammis små objektiv sen =) tur man har likadan kamera.

vädret kan man inte heller klaga på. strålande solsken och snart beger jag mej ut.

ikväll ska jag passa felicia. skönt att mamma och pappa e hemma så slipper man ha henne själv. lite läskigt :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards