Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Sofie Nilsson - 11 oktober 2011 15:23

hur ska jag någonsin kunna känna, tycka lr lita på ngn som aldrig ger en ngt tillbaka.

i över 24 år tillsammans har vi bråkat, gråtit och hatat varandra men den sammanhållning som finns mellan oss gör så att inget av just det där skuggar sanningen som finns långt inne.

hur kan man hålla allt inom sej, utan att berätta eller förklara. är det undanflykter för att inte du orkar? men hör då här, jag eller rättaresagt Vi orkar lyssna och vara där för dej men om vi aldrig får någon respons så kommer vi så småningom inte längre fråga.


Du tar oss för givet

Av Sofie Nilsson - 11 oktober 2011 10:59

ja, dom rullar så dom glöder.

först hemmifrån till hunden sen från hunden till jobb sen från jobb till hunden och tillbaka till jobb för att sen köra tillbaka till hunden och förmodligen sen köra hem igen.


förhoppningsvis sover jag hos lilla hunden inatt så jag slipper köra så mycke. men kom på nu att jag måste hem ändå så imorgon blir d ännu ett biläventyr inklusive en tripp till pappa på förmiddagen för att lämna hans väska. borde ha nollställt mätaren i måndes. borde bli ngra mil denna veckan.


annars?


Ovido - Quiz & Flashcards