Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Sofie Nilsson - 17 oktober 2011 16:03

om bara 1 timme landar dom, jag ska snart hem till taxen å rasta han sen beger jag mej till pappa ett tag för att sen bege mej hemmåt. ska äntligen få sova hemma. blev lite drastiskt i fredes kväll så jag fick sova hos föräldrarna med syrran, sen stanna jag där hela helgen tills idag.

ska bli så skönt att få sova i sin egen säng nu, ögonen håller på att rammla ut så torra dom är. glömde såklart mina glasögon hemma igår så jag fick sova med linserna inatt. dessutom e jag dundertrött.


på lördag åker rasmus till polen å jobbar, då har jag hela lägenheten för mej själv i hela 6 veckor. får se om jag orkar stå ut att va ensam. lite van e man ju ändå så det ska nog gå bra.



 

Ovido - Quiz & Flashcards