Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Sofie Nilsson - 18 mars 2011 23:45

spotify har varit min räddare ikväll. allt från house till lugnande låtar :) nu e d endast lugna som gäller då sängen börjar kalla på mej.

har precis duchat å ska snart stänga ner innan jag intar morgondagen med god sömn. gott.


ses imorrn gott folk. god natt!



  


kom precis på att jag gillar min turkosa tröja :P haha, bästa hemmaplagget

Av Sofie Nilsson - 18 mars 2011 20:17

äntligen fredag =)

åkte till väla efter jobbet å hittade lite smått å billiga saker. ville ha mer men ja hejdade mej. lika bra det!

nu sitter jag å kollar big brither live men d börjar bli lite segt, dom ska spela maffia nu å d e lite tråkigt.

My har gosat ner sig i HM påsen, så söt så.


imorgon ska jag träffa syster :D längesen vi sågs då hon flyttat till linköping å ja bor i skåne. så det är en bit. ska försöka åka en tur till skäralid om d inte är för blött. finns lixom olika höjder å e d hal e d inge kul å gå där.

sen blir det mat hos mammi å pappi =) myyys.


lite pics från idag =)




pensel från HM =)

min dagliga ansiktscreme! väldigt bra. från body shop  

 

 

vem älskar inte snygga plagg på rean? :) jättesnyggt linne från HM. ångrar lite att jag inte tog d gråa med :)

  

armband för 30:-    kap!



här e sötmy i påsen :D


  


åsså ägaren av allt ;) haha


  



have a nice friday



Ovido - Quiz & Flashcards