Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Sofie Nilsson - 13 juli 2011 14:32

finns så mycke som man kan klandra sej själv för men det finns oxå så mycket man bara önskade att man var född med.

man är inte nöjd förrens man kan stå på sina egna ben och aldrig mer behöva luta sig mot ngn för att känna trygghet. menar inte att det är fel men man ska kunna stå för sej själv.

jag har numera kommit på mej själv med att vara d mesta med O.


  • Osmart
  • Osäker
  • Osnygg
  • Osmal
  • Omodern
  • Oduglig
  • Outbildad
  • Okunnig

ja det finns så sjukt mycke mer att komma på men dås kulle jag väll bli ännu mer deppig.


en dag hoppas jag att jag kan gå med huvudet högt och verkligen stå för den jag är.


en dag ska jag hitta den jag är!



 


Ovido - Quiz & Flashcards