Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 26 juli 2011

HM

Av Sofie Nilsson - 26 juli 2011 21:23

japp som jag sa så blev det en runda på HM. hittade dock inget av det jag sett på hemsidan. dom hade inte fått in allt än =( jag som ville ha den sjukt snygga koftan. menmen, d fick bli ett par jeans och en tunika istället åsså hitta jag en fin blus på gina =) ska se om lödde har ngt mer från hms nya kläder. sen finns där ju new yourker. love!


nu ska jag hoppa in i duchen för snart e klockan 10 å då ska jag nanna kudden =) får se hur d går nu när rasmus inte e hemma =( han åkte till umeå imorse men han kommer hem igen på lördag. mys.



ja nä, jag vill ju visa koftan för er men självklart funkar d inte å ladda upp bilden IGEN!!! bajs!


Av Sofie Nilsson - 26 juli 2011 14:20

I'm not on my own.


fick hem HM katalogen förra veckan å jag blir tokig varje gång jag tittar i den. jag e helt kär i alla kläder men pengarna räcker inte till. ibland önskar man att man ägde allt men samtidigt, vad skulle man då ha för glädje varje gång man skaffa nytt.


hade gärna visat er vilka plagg jag vill ha om bilduppladdningen funkade =(


men jag har iallafall bestämt mej för att åka förbi HM ikväll ;) haha kan inte bärga mej. + att d e ganska mycke rea nu. happy face!!



Ovido - Quiz & Flashcards