Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Sofie Nilsson - 28 juli 2011 19:09

haha japp nu är dom där. mina nya hål i öronen =) ringde å boka tid efter att jag va där i förrgår å fråga va d kosta. så nu har ja två röda å halvt svullna öron igen ;) ibland frvånar jag mej själv.


här e mitt ena öra, vet inte om d blir så snyggt å fortsätta efter två hål eftersom mina öron e såå små :P


  

hehe bilden är tagen med datorn ;) därför den är så fin å bra i skärpan.

ego

Av Sofie Nilsson - 28 juli 2011 14:27

jahapp, då får jag köra in till väla idag igen. måste byta byxorna för dom va förstora å d visste jag innan jag köpte dom men jag glömde byta efter att jag provat dom... såå segt.

 men jag kanske gör ngt inpulsivt när jag väl e där ;) isåfall får ni kanske se ikväll :P


nu ska jag jobba lite sen slutar jag 17 =) e hur seg som helst idag... ska nog knapra i mej lite rosenrot ;) d kanske hjälper.. (hoppas!!)




Ovido - Quiz & Flashcards